سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به نوایى رسید خود را از دیگران برتر دید . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 7  بازدید دیروز: 2   کل بازدیدها: 107863
 
به دادم برس
 
نزار حلقه ی زنجیر عشق به تو ختم بشه...
نویسنده: شبگردم یه تنها(یادداشت ثابت - شنبه 93/8/18 ساعت 9:9 صبح)

نزار حلقه ی زنجیر عشق به تو ختم بشه...

این اولین جمله ای بود که روی کتاب شعر فریدون مشیری نوشتی و به من هدیه دادی...

مگه میشه یادم بره؟؟؟راستشو بخوای این مدت یادم رفته بود...قرارمونو هیچ وقت از یاد نبردم دوست داشتن همه بدونه اینکه انتظار داشته باشم دوستم داشته باشن...

واما داستانی که برام تعریف کردی...

یه روز سرد زمستونی آقای اسمیت توی جاده در حال رانندگی بود توی جاده یه ماشین رو دید که یه خانوم بهش تکیه داده بود آروم کنار جاده ایستاد پیاده شدو جلو رفت پرسید مشکلی پیش اومده ؟خانوم جوون صورتش پر از احساس خستگی و رخوت بود گفت نمیدونم خاموش شد و هرکاری میکنم روشن نمیشه...اسمیت چند دقیقه یاماشین سروکله زد و به خانوم جوون گفت استارت بزن...ماشین روشن شد خانوم با کیف پولش اومد وگفت چقدر باید بپردازم؟؟اسمیت گفت من به خاطر عشق به آدمها اینکارو کردم شما چیزی به من بدهکار نیستید ولی اگه میخوای جبران کنی نزار حلقه ی زنجیر عشق به تو ختم بشه...زن جوان به رانندگی ادامه داد چند کیلومتر آنطرف تر رستورانی بود پیاده شد تا کمی استراحت کنه و چیزی بخوره..در رستوران کارگر زنی رو دید که ماههای آخر بارداریش بود وخستگی از سر و روش میبارید...بعد از خوردن قهوه اسکناس صد دلاری رو روی میز گذاشت و روی کاغذ نوشت شما به من بدهی ندارید من به خاطر عشق به آدمها اینکارو کردم ولی اگه میخوای جبران کنی نزار تو آخرین حلقه ی زنجیر عشق باشی...زن باردار پول و کاغذ رو برداشت شب که به خونه رسید گفت عزیزم.. اسمیت..به گمونم دیگه مشکلاتمون داره تموم میشه...

نزار حلقه ی زنجیر عشق به تو ختم بشه....



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بی تو یک روز از این فاصله ها میمیرم....
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| مطالب بایگانی شده ||
عاشقانه ها
تنهایی
گلخنده

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
به دادم برس
شبگردم یه تنها
از عشق سرشارم از بی تو بودن بیزار

|| لوگوی وبلاگ من ||
به دادم برس

|| لینک دوستان من ||
اهل البیت[علیهم السلام]
خورشید تابنده عشق
hamidsportcars
پر پرواز
نگارستان خیال
نگاهی نو به مشاوره
اکبر پایندان
اشک شوق
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
بـــــاغ آرزوهــــا = Garden of Dreams
برترین لحظه ها
طراوت باران
تنهایی......!!!!!!
کلبهء ابابیل
سارا احمدی
فروشگاه جهیزیه و لوازم آشپزخانه فدک1
.: شهر عشق :.
پیامنمای جامع
ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ
ماتاآخرایستاده ایم
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
داریوش آریا
ارمغان تنهایی
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
دلتنگ احساس تو
بغض تلخ
*bad boy*
سرزمین رویا
*×*عاشقانه ای برای تو*×*
رازهای موفقیت زندگی
دل شکسته
یکی هست تو قلبم....
یه دختر از تبار غرور
welcome to my profile
دل نوشته
عشق
✤ مـعـبـد شـائــولــیــن ✤
✘ Heart Blaugrana
Manna
●◌♥DELTANGI♥◌●
ارواحنا فداک یا زینب
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اصلاحات
جیغ بنفش در ساعت 25
نت سرای الماس
دل پر خاطره
گذری به نام امام نقی علیه السلام
جایی برای خنده وشادی و تفریح
دهکده کوچک ما
تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم
Tarranome Ziba
ماه تمام من
اسرا
راه زنده،راه عشق
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
wanted
Hunter
حسام الدین شفیعیان
دهکده علم و فناوری
فضای تنهایی من
باز باران با محرم
نوری چایی_بیجار
دوستانه
کشاورزی نوین
فرهنگی
نگار
*دخترانه هایم*
قدیسان مرگ
ghamzade
♥ღردپای عشق♥ღ
فردین
پاتوق سرا
مذهب عشق
vagte raftan
احساس ابری
غم
فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د
معرکه همون قلقلک
sms های جدید
your memoirs
کهکشان
My Camera
امیدزهرا
تعقل و تفکر

کلبه خلوت
درباره ی رپ و دوست شدن با شما
تینا
یک عاشقانه ی ساده برای من......
خــــــــــــــــاطــــــــــــره هـــا
فقط خدا
دل شکسته
موسوی2
°°FoReVEr••
♥ ✖فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی✖ ♥
معماری
عاشقانه
تنهایی.......

|| لوگوی دوستان من ||



































































|| اوقات شرعی ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو